Grondslagen van de marketing druk 6

Auteur: B. Verhage

ISBN13: 9789020732993

Grondslagen van de marketing 6e druk is een boek van B. Verhage uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789020732993 <br /><br />Bij een nieuw boek Grondslagen van de marketing krijg je via zogenaamde Einstein Card toegang tot tentamentraining via de website van het boek. Grondslagen van de marketing is sinds jaar en dag de meest gebruikte marketinginleiding in het hoger onderwijs. Met een overtuigende balans tussen theorie en praktijk slaagt Verhage erin de student liefde voor het vak bij te brengen.<br /><br />De belangrijkste vernieuwing in deze gebonden full colour uitgave is een hoofdstuk over internationale marketing, met aandacht voor de selectie van buitenlandse markten, entreestrategie n en de afstemming van het marketingplan op de mondiale markt. Tal van nieuwe onderwerpen en paragrafen zijn toegevoegd, zoals Positionering, Dienstenmarketing, Business-to-business marketing en een nieuwe begrippenlijst, conform het NIMA Marketing Lexicon.<br /> <br />Met een nieuw boek Grondslagen van de marketing (voorzien van Einstein Card) kun je nu heel gericht voor een tentamen leren dankzij de handige digitale toetsen met feedback op de bijbehorende website.

Tweedehands aanbod

Verkoper Staat Prijs Bespaar
als nieuw vanaf € 9.97 Naar website